IDAG ÄR DET INGEN VANLIG DAG FÖR IDAG ÄR DET MIN BÄSTAS DAG

Idag är det ingen vanlig dag för idag vär det min bästis Elins dag!!!! Tänlkte skriva ett sånt fint inlägg som hon skrev om mig när jag fyllde år. Okej. Elin Ohlsson har jag kännt ett bra tag men inte vart så jäääätte nära. Men nu på de senaste tiden har vi bara börjat umgås mer och mer. Dels för att jag tycker hon är en super vän. Man kan prata om allt med henne (precis som en bästis ska vara). Vi har skit kul tillsammans. Hon är den goaste människa på denna jord jag känner. Vi delar många intressen tillsammans, hehe. Som oth, träna och mycket mer. Det är du och jag. Det är vår sommar i år. U rock My world Elin. Ääääääääääääälskar dig elinpelin!!!!! Hoppas du får en awesome day goding!! Vi ses snart.

Kommentarer
Postat av: din bästis

ååh vad gullig du är mosis!!! hihi. VÅR SOMMAR GODING. du är min bästis och jag äääälskar dig meeed! PUSS FAN VAD JAG SAKNAR DIG

2011-04-21 @ 23:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0