U ROCK

Okej, rätt så stolt över mig själv tränat varje dag nu nästan på lovet och imorgon blir det första löparturen ute i skogen! Underbart, jag har något emot att springa på löpband och att springa ute i "stan". Nej! Det ska vara ute i skogen, i den friska luften. Hoppas jag klara de där 5 km imorgon. Jaaaaa det blir upp till bevis imorgon! Ska köpa nya löpartights nu snart. Mina är heeeelt sönder snart alltså. Sedan ska jag bestämma mig vad jag ska ha för idrottslektion, blev ändrade planer. Ska ha den på fredag v.17. Imorgon tänkte jag plugga, suger men dock måste de bli gjort. Måste plugga imorgon för jag ska kunna vara med Elin på lördag. Funderar på om jag ska ut och gå eller läsa???? Eftersom jag redan tränat blir det nog till att lägga sig och läsa i solen. Loooove.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0