YOUR CHEATIN´ HEART

Just det bara för jag är lite små putt sådär ska jag träna. Det är de bästa jag vet. Älskar det, haha. Eftersom jag har sovmorgon till 12 imorgon så ska jag dra ner och träna innan tänkte jag! Smart eller?? Så slipper jag  träna imorgon kväll. Upp vid 9. är vid onyx halv tio. Träna en timma klar halv elva. Duscha och allt klar kvart över elva då jag äter och allt. Sedan går upp till skolan. Jag är smart. Nu när barngympan är slut, då blir det Zumba varje onsdagar och lördagar. Handbolls träningarna är slut nu tills 3 maj. Då blir det lite spinng och Zumba på torsdagar med. Älskar att dansa, älskar Zumban. Hehe, gud vad jag babblar.



Nya träningsbyxorna, dock måste jag vara lite mer brun för att kunna använda dem. Ååh blir så kul att träna med lite färg.

Kanske kunde dela med mig av min april spellista eller skulle kunna mer säga träningspellista. De som spelas mest hemma helt enkelt. Jga är inte den som lyssnar på de där lugna låtarna. De finns dock ett undantag. Det kallas Lars Winnerbäck.


HÄR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0