SO GOOD TO ME

Förlåt för dåligt bloggande, inte mått bra. Inte varit på humöret, inte haft lust ja ni fattar. Listan kan bli lång, men det som stör mig mest är att jag inte har någon inspration. Herregud, rädda mig.
Har blivit sisådär aspeppad nu. Ska ha en till idrottslektionlite FM inspration på det. Har redan börjat planera, hehehe. Målat massa fina gubbar till det super söta. Eller inte, de ser för jävliga ut rent ut sagt. Förlåt för mitt språk. Så nu sitter jag där och blir peppad för att träna, dock har jag ont i halsen. GOOD WORK MOA! Börjar göra en spellista till den nu. Himla taggad. Bara lagt in massa låtar där nu som kan passa ska sedan rensa av den sakta men säkert. SÅ låtarna passar till övningarna.
Har jag sagt detta? Att jag vill bli en sådan där instruktör? Det har jag nog inte, hade varit superkul. Åååh herre, hade nog njutit varje sekund av det!
Tagit mig 2 timmar att skriva detta inlägg? Ens möjligt?? Troligen. Ska fixa bilder senare, hoppa in iduschen nu och sen ner i sängen. Då ska jag se lite Grey's, förövrigt så är det de bästa nu. Hahaha. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0