LAKE HAVASU

Mitt liv suger just nu. Jag har utslag över heeeeeeeela kroppen. Jag skojar inte. Det suger. Vill vara ute i solen men jag skämms. Får inte äta jordgubbar, tomater, nötter, citrus skaldjur och massa mer. Åååh mitt liv suger. Så nu vet ni. Fast Falkenberg var asbra ändå. Dock inte lika mycket sol som vi hade hoppats på. Aja, det fick vi ta. Nu är jag hemma någon vecka sedan blir det Lindesberg snart. Gosa med en 2,5 veckas bebis. Det är inte ofta. Ellerhur?? Hehe, lilla Troja.



EN bra sak är att våran Las Vegas resa är bokad nu. SOL OCH 30 GRADER VARMT PÅ HÖSTLOVET, life is good (då kommer livet vara bra)! Hehe, så nu vet ni. Ska bli grymt och åka till en annan del av världen istället för att åka åt det andra. Ska bli intresssssant faktiskt. Vi ska till Lake Havasu heter det. Min gudmor ska flytta dit så vi ska ner och hälsa på henne. Kommer bli awesome!



Så ser det ut.

Kommentarer
Postat av: alice

LAS VEGAS??? ååååååh fan vad härligt!

2011-06-28 @ 00:37:45
URL: http://xaliice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0