DAG 1, 10 SAKER OM MIG SJÄLV

Okej, 10 saker om mig.
1. Jag älskar djur, speciellt hundar. Dem är det bästa jag vet kan man nästan säga! Åh, älskar hundar.
2. Musik får mig att överleva vissa dagar.
3. Jag älskar mina/mitt jobb.
4. Tycker om min skola OCH MIN KLASS OTROLIGT MYCKET!!
5. Jag får panik när människor går på A-brunnar måste slå dem senare i ryggen 3 gånger. Dock bara dem jag känner.
6. Jag är GALEN i serier. Jag kollar på allt med mycket drama i!!
7. En annan sak jag som beskriver mig är att jag älskar att resa. Upptäcka världen sedan njuta av solen!
8. Jag ska flytta till Stockholm när jag har tagit studenten, börja jobba och senare ubtilda mig till polis samt utbilda mig till SPINNING instruktör!!!! (mina stora dörmmar, for now)
9. Varje morgon vaknar jag av paniken vad man ska ha på sig i skolan (alltid det största problemet av min dag).
10. Avslutningsvis så. Jag är galen i SKOR och VÄSKOR. Vet inte varför, men det bara är så. Skor och väskor det har jag massor av i min garderob.

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha åh, skönt att det är någon mer som inte klarar av A-brunnar! och kläder är verkligen ett dagligt problem (kanske rent av dagens i-landproblem?) ;)

2011-10-18 @ 23:39:24
URL: http://finarefinast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0