DAG 6, 5 SAKER DU GÖR VARJE DAG

Okej
1. Så ringer mobilen och jag snooozar till 06.10 unfär ibland kanske 06.20. Haha.
2. Jag ligger och kollar på min kläder och funderar ut på vad jag ska ha på mig.
3. Sen så går jag upp tvättar mig i ansiktet samt sminkar mig (om det behövs, annars inte)
4. Jag tar på mig deo och parfym sen kläderna
5. Till slut så tar jag och går in i mitt badrum och borstar tänderna och sen bäddar sängen. Efter det har klockan redan hunnit bli 06.40 ungefär. KLAR!
Jag vill ha jul nu....

Kommentarer
Postat av: elin ohlsson

åååååh.... jul. blev så glad av den här bilden :) jävlar vad du uppdaterar förresten hih

2011-10-23 @ 14:05:12
URL: http://elincorneliaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0