snackis

 
Glad över att min spaning är klar, glad över att jag kommer gå och lägga mig utan ångest över de. Städat mitt rum så de är fint. Ska göra mig en kopp te snart och sätta på en film. Är glad, ingen ångest längre. Dock vill jag träna fortfarande. Pepptalkat lite med Elin som fått mig på lite bättre humör idag. Fått bra besked från Selina.
 
Kommer få det bra i höst och vår, ser fram emot att få börja jobba som instruktör. De jag velat göra så länge nu och en av mina drömmar kommer äntligen gå i uppfyllelse. Kommer bli så kul och jag är ändå så rädd på samma gång! Att stå inför en bunt människor jag inte känner och instrurera? Egentligen borde de inte vara något problem? Det är ju jag som är experten? Dem har inte gått på någon utbildning, de har ju jag gjort. Ska bli så grymt kul, hoppas det bara är någon som är sugen på att komma och träna bort allt fett med mig bara. Så nu i framtiden kommer de handla en hel del om träning har jag bestämt. De ska ske en förändring med min kropp, jag vill ha muskler och det är mitt mål. Jag ska ha en snygg kropp tills vi tar planet till Thailand i vinter. 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Var ska du jobba?

2012-08-29 @ 07:11:43
Postat av: peppiselin

:))))))))

2012-08-29 @ 16:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0