fitness festivalen 2012 del 1

 
Haha, ni får ta bilderna med en nya salt. Jag är inte seriös på alla bilder om ni tror de. Det var sjukt mycket människor där i alla fall. Jag och Johanna askul, verkligen! Är så glad över att vå åkte dit. Fick inspartion av alla otroligt snygga fitness atleter (???). Sedan fick jag ju träffa Mikael Hollsten och Aldrig Vila gänget. Sara! Vilken människa, så otrolig snäll och allt. Fan vad bra hon är. Igår fick jag fnatt efter vi kom hem fick för mig att träna. De gjorde jag. Svepte i min mina aminosyror 20 min efter befann jag mig på gymmet 40 högintensivt på crosstrainern efter de körde jag igång med 40 burpees. Skönt som fan efter. 
 
Idag ska jag svettas också! Ska begemig mot gymmet snart med pappa sen är de sen hårt plugg hela dagen fram tills kvällen. Detta ska göras klart idag;
1. Kommunikationen
2. Privatjuridiken
3. Engelska redovisning och loggbok
 
En hel del om man säger så. Men de som är prio är kommunikationen och engelskan. HÖRS SEN! De är tre delar av fitness festivalen! Sen filmade jag en del kanske ska lägga upp en film då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0