fitness festivalen 2012 del 2

 
Som jag nämnde innan får man ta dessa med en nypa salt. Det är några bilder från Better Bodies modevisningen, kommer mera sen. Kommer även visa vad jag köpte men de kommer allt eftersom. Ska snart begemig mot mamma för att sedan plugga lite sen gå till gymmet och kötta biceps och triceps är grymt taggad för att bli fit! SJUKT. Jag är så extremt taggad att jag kommer leva på detta länge. Imorgon är de ben! SOM JAG LÄNGTAT! Gah, bästa passen under veckorna. Det blir också nytt schema inte lika många övningar utan mer set och mer reps. Kommer bli grymt kul. Speciellt när idrotts uppgiften är igång också. DET SKA VERKLIGEN SKE EN FÖRÄNDRING NU. Jag vet att jag sagt de många gånger och visst det har skett liiite förändring men vill ha mer resultat och verkligen inse varför jag gör detta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0