måndag, sicken skit dag

Idag agerade jag svag. Väldigt besviken på mig själv och min presentation när de kommer till träningen. Svag har jag varit idag även fast glädjen fanns när Bäckäng vann kampen! Ätit alldeles för dåligt idag vilket som är a och o när de gäller träning. Fan, grymt besviken på mig själv vilket gör mig själv otroligt irriterad och laddar upp inför passen imorgon! GAH ska kötta mina armar som aldrig förr. I all fall tränade jag liiiiiite. Började på bandet och löpte i 10 minuter som uppvärmning. Efter det så körde jag ben (VARNING, NÄSTAN INGA ÖVNINGAR PÅ GRUND AV INGEN ENERGI ALLS);
 
Insida lår
  • 95 kg 10 reps
  • 95 kg 10 reps
  • 95 kg 10 reps
  • 95 kg 10 reps
Liggande legcurl på ett ben
  • 35 kg 8 reps per ben
  • 35 kg 8 reps per ben
  • 35 kg 8 reps per ben
  • 35 kg 8 reps per ben
Benpress
  • 112,5 (går ej att ha mer på den maskinen) 15 reps
  • 112,5 15 reps
  • 112,5 15 reps
  • 112,5 15 reps
Utfalls steg med viktplatta
  • 10 kg, 10 steg fram 10 steg tillbaka
  • 10 kg, 10 steg fram 10 steg tillbaka
  • 10 kg, 10 steg fram 10 steg tillbaka
  • 10 kg, 10 steg fram 10 steg tillbaka
GAAAH, vad trött jag var men fan var jag inte klar alltså. Jag kände mig inte klar. Bestämde mig för intervaller då på bandet. Kändes till slut otroligt bra och de visades på 4 km sedan under 20 minuter. Snacka om jag sprang fort. Körde Tabat intervaller 20 sekunders arbete och 10 sekunder vila. Upprepade detta 8 gånger men sedan så var ETT set klart. Upprepade detta hela 4 gånger. Alltså 8*4 intervaller. Förstår ni? Om inte, skriv det då så skall jag skriva mer utförligt så ni förstår. Hoppas ni har haft en riktigt bra träningsdag jämfört med mig. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0