om träningen de senaste

Herregud vad dålig jag är på att blogga men också på att träna! TJOCKAT mig någon enormt dessa dagar. Julgodis hit och dit. Nu är jag tillbaka till verkligheten, no candy. Kommer bli svårt då jag ständigt är sötsugen. Ska ner till Ica för att köpa äpple och kanel som kan göra något åt saken så fall. Annars dricker jag väl en shake, haha. NÅJA!! 
 
Ska berätta lite om min träning dessa dagar, extremt lat men ändring på det idag! Tränade inte i fredags, lördags, söndags ELLER måndags! Snacka om ångesten började krypa fram eller?! Speciellt efter allt ätande som aldrig tar slut heller vid jul. Men i tisdags körde jag sjuuuukt intensiva 30 min på crosstrainern då jag för första gången hade spya i munnen efter det. JÄVLIGT skön känsla ska ni veta. Sen idag tränade jag, börjar vanligt idag på mitt schema som jag brukar köra. Aktiv vila med mage. 30 min, högintensivt på crossen sedan löpning 15 min på bandet, högintensivt där också. Efter det körde jag NTC (nike's app) magövning i 15 min. Efter det var jag slut körd. Kändes riktigt bra att verkligen få ta ut sig själv.
 
Nu ikväll kommer två babes till mig för Taco-kväll. Ebba som jag inte träffat på flera dagar ska bli skönt att få träffa. Puss på henne lite. HÖRS SEN!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0