torsdag

Godkväll på er mina änglar. Idag fickjag träna men körde inte ben. Utan idag blev de axlar med killarna och imorgon ska jag döda deras ben! Yey, nytt upplägg imorgon tänkte jag!

I ALLA FALL så körde vi axlar idag, sjukt svag i mina axlar. Vill typ gråta över de MEN nu ska jag kicka asset och bli starka i dem! Kan lägga upp senare vad vi körde. Efter SPRANG JAG, och ja ni hörde rätt!! JAG SPRANG i 30 minuter, sådan härlig känsla då jag inte sprungit på hur länge sen! Så ja jag är glad över de idag. Drack en Celsius innan passet, fett gött. Ser ni att mina bebisar börjar titta fram?! Hihi, så stolt!! Efter träningen drack jag min shake. Hörs sen mer ikväll vad jag gjorde under passet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0