ÅR 2011

JANUARI
Jag var brunhårig och jag spenderade mycket tid åt skolan. Det otroliga gymnasievalet och massa annat (=spenderades i sängen). Fann intresse för träningen så småningom, började träna lite smått. Åkte samt skidor med skolan vilket resulterade mys i sofforna. BESTÄLLDE resan till Turkiet äntligen.





FEBRUARI
Spelade en hel del handboll, bästa sporten. Hade supermysigt med världens bästa lag. Sedan ängnade jag mycket tid till skolan, idrotten. Hade ett spinningpass med klassen. Kunde vart det bästa, helt underbart!!! Hade också Nationellaaprov i skolan.





MARS
Det hände inte så mycket i mars förutom att jag fick denna underbara kläningen från MY. Tränade på, blev mer och mer för barngympan tog slut. Var också ute och gick med Elin och Kurt.




APRIL
JAG FYLLDE ÄNTLIGEN 16!!! Ville bli blond, det var en månad kvar tills vi skulle åkta till Turkiet och jag pluggade på som vanligt, alla dessa nationella prov. Och jag tränade tränade tränade, det var de bästa. Fann vad jag verkligen tyckte om, TRÄNINGEN.





MAJ
Jag spenderade mycket tid med min Elin och Ebba. Världens bästa tjejer. Vi var på Veronica Maggio, helt underbart!! Vi festade också. Balen i vår lilla stad var, sen kom vår efterlängtade resa till Turkiet.











JUNI
Var i Turkiet tills en början! Vi åkte hem, skolavslutning och spex väntades hemma!!! Åh de sista dagarna var bara underbara. Hyrde en stuga i Skrea med underbara elin för en vecka. Det var underbart, vi hade midsommar middag, superduper mysigt. Juni var helt enkelt en hel grym månad!!












OM NI VILL SE MER FÅR NI VÄNTA TILLS IMORGON, detta tog rätt så lång tid. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0