WHO YOU ARE

Mys med fina flickor i helgen sedan söndagsmys igår med min favvis. Idag har jag och mamma tippat runt i vår lilla stad och kollat runt. Letat efter lite lägenheter, jag vill ha större rum så det bara skriker om det!! Åh, det är sjukt hur mycket jag vill flytta. Imorgon blir det Core och jag är super taggad! Det är sjukt hur pepp jag är på träning nu. Idag har jag gjort GI-bröd. Det blev sjukt gott! Hur enkelt som helst till och med Glutenfritt. Så detta brödet ska jag och mammsen fortsätta att göra. Nyttigt här kommer jag! Wiho. Ska tipsar er om det och LCHF muslin (?) vi gör. Ska lägga ut bilder hur man gör och så, ska vara duktig bloggare nu. Detta blev en jädrans långt blogg inlägg. (Glad Ciccigirl?). Hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0