for my curly hair

 
Fick också med mig en produkt till mitt lockiga hår. Mitt hår ser ibland väldigt risigt ut = fult. Och eftersom jag inte använder plattång längre så tycker jag att jag förtjänar en produkt som framhäver mina lockar ännu mer. Använde denna igår, lockarna blev faktiskt riktigt fina. Det bästa av allt är att man inte behöver ta så mycket när man använder sig av den. Ett plus till är att den luktar gudomligt. Om ni har lockigt hår och ni inte riktigt får styr på dem, tycker dem är fula eller att håret är risigt (väldigt lätt när man har lockigt hår) så tycker jag att ni ska använda denna produkten. De fördelar och fixar lockarna så de blir fina helt enkelt. Från TIGI, Catwalk. Curl Collection. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0