tisdag

Dåligt bloggande men har massor som kommer komma upp snart. Lite då och då under dagen och imorgon.
 
Var i Kungsbacka med mamma och Max i lördags. Vilket resulterade shopping. Hehe de jag tänkt och visa er. Så skönt med lov. Precis kommit hem från en 50 minuters promenad. Sjukt jobbigt att gå idag för att det var så himla halt ute. Höll på att slå ihjäl mig flera gånger. Åh, så jobbigt. Ska idag inviga mitt nya pass, ben passet på gymmet i Borås. Ska bli riktigt kul. Igår så körde jag armar, min vänstra underarm fick ett jävla pump och svullnade nästan upp. Haha, såg förjävligt ut men sjukt skönt i alla fall. Nu ska jag plugga lite innan jag åker in till Borås. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0