workout music

Denna låten brukar jag alltid lyssna på när det är tungt för den har ett skönt gung i sig. Det är helt enkelt en jobbig låt. Texten är också grym, love your body. Det är de jag vill och kämpar för. Super bra låt enligt mig. Låten då man jobbar på crosstrainern, cykeln och det är uppvärmning. Helt underbar låt. Grym bass som får en att kämpa vidare. Biceps eller squat låten. Faskien vilket bra pump man får till denna. Krigaren kommer fram på riktigt allvar.
Otroligt skön genom hela passet. Dem bästa låtarna till sist. Helt sjukt var dem får mig att tänka till, vad jag vill nå med min träning. Hur långt jag vill komma, texterna gör att man krigar lite till, dödar lite till på träningen.
 
HÄR ÄR HELA SPELLISTAN
work that aaaass
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0