14.07 25-09-12

Har jag berättat hur mycket jag har i skolan de kommande veckorna?
 
Denna veckan har jag:
1. Spanska inlämning
2. Svenska uppgift
3. Rätta min egna svenska
 
Nästa vecka har jag:
1. Matteprov
2. Psykologi inlämning
3. Prov i privatjuridik
4. Engelska inlämning
 
Kan inte beskriva med ord hur stressad jag är över skolan. Idag ska jag börja på psykologin och göra klart spanskan samt börja med svenskan. Det är så sjuk mycket hela tiden, de gäller att jag måste börja planera min tid mycket bättre än vad jag redan gör. Strukturera upp vad som ska prioriteras och vad som inte ska det. Nästa vecka börjar vi även flytta så vill bara ha de mesta gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0