25-02-13

Min längtan efter att ta studenten nu är så stor. Kan inte fatta det själv att jag har bara 1,5 år kvar i skolan. Det är ofattbart. Jag har så många drömmar som jag vill uppnå och kunna leva. Dock börjar fundera på om tiden kommer räcka till? Då svarar jag mig själv, varför skulle den inte det? Behöver man vara i en speciell ålder för att just kunna arbeta inom det eller med det? Nejnej, men ändå vill jag att tiden ska räcka till och jag vill inte bli för gammal för att arbeta som instruktör utomlands, jag vill inte. MEN först måste jag ta mig igenom skolan. Något jag inte har något motivation till alls just nu, inte alls. Det är jobbigt men snart är jag förbi det. VÅREN är ju trotsallt på väg, HUR SKÖNT?! Vilket leder till att det är bara 3 månader kvar i skolan när det är min födelsedag, alltså nästan 4 månader kvar till skolavslutningen. Först Justin Bieber, sen Summerburst och någon dag efter det blir de Turkiet! SÅ SKÖNT! Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0