:(

SORRY guys för dålig bloggning men vårt internet här nere har dampat lite men kan köra en resumé på de senaste dagarna.
 
Söndagen:
- Pluggade?!?!
- Solade!
- Körde 80 min cardio
 
Måndag:
- Morgon-cardio på 40 min + mage
- Rygg, jävlar vad jag körde, sjukt jobbigt
- Solade och brände mig på axlarna
- Började läsa en av världens bästa böcker, FEMTIO NYANSER AV HONOM. Halva boken läst
 
Tisdag:
- Vaknade med av att min näsa rann så skippade morgon-cardion
- Solat under parasollet och läst FEMTIO NYANSER AV HONOM, snart slut. Så sorligt då jag inte har andra boken
- De har regnat
- Pratat med Elin i Skype och tävlat mot Beckham (se bild där ner)
 
LOVAR ATT KOMMA UPP MED BILDER SEN IKVÄLL.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0