bring it on säger jag bara

 
Diet-start imorgon och så här känner jag BRING IT ON!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu jävlar snackar vi, hård träning samt mycket vikt på maten, de jag trycker in i käften. JAG ÄR så jävla taggad!! Kommer bli kul och se hur min kropp kommer reagera på detta.
 
 
Så klart kommer dieten fortsätta under tiden jag är utomlands. Ska försöka undvika de jag kan mer kan jag inte göra. Sedan kommer jag träna väldigt hårt där nere också hade jag tänkte. Kanske två gånger om dagen? Drömmen typ. En jävla massa vatten skall de drickas nu också. Åt den sista pepparkakan eller rättaresagt söt saken på väldigt länge idag. Det är nästan obehagligt hur jag äcklas av mig själv för jag är så stor nu?! Åh, de ska bara försvinna, vill inte ha kvar hullet längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0