fråga från anonym!!

FRÅGA:
När du tränar tex ben, hur länge tränar du då? Alltså värmer du upp i ca 30 min och sedan kör du hur länge? :)
 
SVAR:
Jag brukar träna ben i ungefär en timme, det tar sin tid. Nja, kanske springer i 3 min. Brukar oftast köra kondition för sig själv. Sedan när jag kör ben brukar jag köra ett set "lättare" än de andra som uppvärmning. Enda gången jag gör det så är det är på tisdagar då jag leder min klass innan! På helger kör jag två pass en på morgonen, promenad ute i minst 40 min. Sen styrkan på slutet. Dock bör jag vara nogare med uppvärmningen vilket jag är när de kommer till andra muskelgrupper. ALLTID 10-15 minuter på löpbandet i hög fart samt hög lutning. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0