längtan

Idag mår jag super bra och det känns som om jag lever igen!! Bilresan hem igår var en pärs, kunde varken dricka eller äta något för då trodde jag att jag skulle spy. Väl hemma kollade jag klart säsong 9 av världens bästa One Tree Hill. Tårarna bara flödade ner på kinderna. Sista avsnittet heter One Tree Hill, SÅ PASSANDE!!! 
 
Sen när man pratar om Usa och Tree Hill, eller som de egentligen heter Wilmington har jag för mig? I alla fall så kom jag in på en tjej från Ulricehamn som bloggar och arbetar som au pair i Usa. Sedan jag lämnade det där landet har jag också velat arbeta som au pair där ett år. Fy bövelen vad avis jag blev på henne ska ni veta. Nästa år ska jag befinna mig där! Så är det bara, i LA och träna på Gold's Gym. Dock måste jag träna en jävla massa innan jag kan vistas där. Det gör inget bättre att jag är sjuk nu heller och inte kan göra något åt saken. Men jag var faktiskt uta och sprang i måndags samt tisdag. MEN de skulle vi inte prata om. 
 
Utan vi ska prata om hur mycket jag vill åka dit och uppleva kulturen. Jag kan faktiskt inte beskriva hur avis jag blev på henne, sedan det värsta var att jag upptäckte att en till tjej från Ulricehamn var där med? Dubbel-avis? JAJAMEN!! Åh, kan inte detta halvår gå väldigt fort så har jag de sista underbara året kvar med världens bästa klass och sommar på mig att tjäna lite pengar för sen att spendera dem i Usa och få min dröm att gå i upplevelse? Kom sommar, kom!! 
 
Jag vill åka tillbaka, kanske de sker i höst. Jag bet till gudarna att det gör de! Åh vad jag vill dit igen, uppleva allt ännu en gång. Nej, ska sluta vara sur och arbeta på min muskler lite mer för kanske bli au pair och kunna gymma på Gold's Gym. HÖRS SEN!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0