SIC

 
Detta får mig att vilja gråta på fullaste allvar. Det får mig att kämpa det liiiilla extra på gymmet. Hur mycket våran kropp kan stå med i. Det är sjukt när man väl utmanar sig själv, man kan så mycket mer än vad man tror och när man når sina mål vill man inte bara dö av lycka? Allt jävla slit som man gjort för att komma dit är bra för en. Jag kan verkligen inte beskriva vad denna video gjort mot mig egentligen. Jag vet att det kan låta meningslöst, töntigt, fånigt you name it att en video kan förändra så mycket. Jag menar det är inte bara jag som blivit påverkad av detta. Det hela börja ju med att de skulle köra stenhårt i 3 månader men vissa människor har förstått  sig på att det blir så mycket mer än det i slutändan. Mer än vad man egentligen tror. Hoppas ni blir minst lika pepp på denna lilla video som jag blev. SPECIELLT Mikael Hollstens ord i slutet, att en kändis tackar oss för träning. Underbart? Ja!
 
Den fick mig att gå upp 6 på morgonen för att gå en timmas promenad under veckodagarna. Så sjukt, nu är jag inte lika sjuk längre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0