morgon

Idag sa kroppen nej till morgonpromenaden för jag inte kan sova längre. Är så himla stressad över allt och alla. Vill kunna sova. Och ibland är det faktiskt okej att "vila" även fast jag ska träna ikväll. Vet inte vad jag ska göra riktigt. Våra lärare verkar inte tro att vi har något i skolan. Det är små grejer hela tiden. När man fått en uppgift blir det helt plötsligt 3 stycken istället? Detta hänger inte alls ihop, fan asså. Skärpning nu, Thailand om 5 dagar. Idag är det träning och plugg som gäller. Vill bli fri från allt plugg innan helgen. Kan inte fortsätta såhär längre. Kanske kan få lite sömn inatt som jag inte fått på ett antal dygn? JA TACK! Blä, förlåt var tvungen att skriva av mig.

Kommentarer
Postat av: din bajskorv

You can do it!!!!!! du är stark och skolan löser sig, vi fixar det :)) på måndag ska vi mysa hela dagen innan du åker! du är bäst, pussss xoxo gossip girl

Svar: du är bäst i hela världen, massa pussar min ängel<3
moa salo

2013-01-30 @ 19:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0