år 2011 del 2

JULI och AUGUSTI (drog två månader samtidigt)
De vakades möhippa och bröllop så jag fick sitta barnvakt åt världens sötaste unge. Sedan så tränade jag spinning med Jesper också, han dog typ. Var uppe i Västerås på Power Meet först sen vidare till Lindesberg och var där några dagar då jag lärde känna Majsan. Åkte hem fort och såg Veronica för andra gången. GRYMT sen åkte jag en del båt. BÖRJADE OCKSÅ BÄCKÄNG OCH FICK VÄRLDENS BÄSTA KLASS.
SEPTEMBER
BLEV ÄNTLIGEN BLOND!! Min älskade klass fick sina efterlängtade Mac's. Var på mitt första convet och fick träffa min Idol Jessica. (HUR COOL SOM HELST). Var på kräftsskiva sen trodde Selina ganska ofta att hon var biff, för ofta...









OKTOBER
Sat barn vakt igen. Denna månaden skrek bara USA och MÖSA!!! Bästa tiderna detta året. Det var så sjukt kul. Var även i Gbg för att köpa lite saker inför resan med världens bästa tjejer. Hängde med min farmor, min älskade farmor. Mys månad, bästa tiden på året.
















NOVEMBER
Fortsätte att hänga i mitt älskade USA. Sen när vi kom hem så fick vi katt, min älskade Tova. Bästa under november månad. Det var en del i skolan. Rätt så okej månad.





DECEMBER
Jag trotsade vädret och tog på mig flippisarna från USA, Bäckäng, Julgranen, Julafton, jobb. Det kortfattar mitt december dock fanns det mycket mer men det är en del.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0