EMMA LÄS DETTA NU

Okej Emma, du kan också. Jag lovar kan jag som vart stor kan fan du också! Det är bara hårt arbete som gäller. Min mage har aldrig varit platt under hela mitt liv. Något jag har fått arbeta med väldigt länge, psykiskt mest. Det är ett av mina största komplex och kommer nog aldrig släppa det heller. Att magen får massa väck när man böjer sig ner är det värsta, men det är bara att acceptera. 
 
Jag lovar alla kan men man måste bara visa intresse för det. Tro fan inte att jag tryckt i mig en jävla massa kakor, kladdkakor, tårtor, bullar you name it. Jag har suttit och kollat på när andra har ätit för jag vet att i slutändan mår jag bäst av det. Medan jag får liiiite snyggare kropp (FÖRHOPPNINGSVIS, haha). 
 
DU KAN TJEJEN!!!! Jag menar sån jävla padda var jag innan, stor som ett hus. Kan jag kan du!!! PROMISE!

Kommentarer
Postat av: Julia

Tips på träningsschema? Vill få "fastare" kropp typ, hur ska jag lägga upp konditionen och styrka tycker du? Varannan dag eller hur gör man? Hjälp tack! :) Älskar för övrigt hur duktig du är som verkligen går in för träningen!

2013-01-16 @ 22:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0