inte långt kvar, 25 dagar för att vara exakt

Och 24 dagar imorgon när jag vaknar. Inte en sekund ledig från träningen skall ni veta! HÅRT, 30 min kondition efter dagens pass blev det. Idag var de axlar på schemat gjorde massa övningar jag inte kan namnet på då jag tagit inspo från Mikael a la Hollsten. Kan länka eller lägga upp klippen på de olika övningarna. JUST DET ökade i axelpress idag, 9 kg. Jag vet att jag är svag men det är bättre än inget. Nu in i duschen för att kunna hoppa in i sängen.

Ben imorgon och jag är nervös. Tänk om passet inte alla blir lika bra som i måndags. Bävar verkligen inför det imorgon, MEN ska kötta och döda så gott jag kan ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0