jessica

Här har vi en bild på min gosiga Jessica som får stå ut med mig på gymmet. Hon och jag gör ett jävligt bra jobb skall ni få veta! Jo, hon motiverar mig bär jag bara vill sluta och inte orkar mer. PRECIS så de ska vara när man tränar med en. Vi kör skiten ur varandra. Här är hennes blogg om ni vill läsa den

jessiicaberglunds.blogg.se

SÅ. Dagens andra pass är avklarat utan jessica, buhu. Aja vi fick ju i alla fall träna imorse tillsammans. Skönt de! Nu ska jag hem, ta de lugnt. Plugga och äta samt övningaköra lite OCH däcka i sängen. Haha.


Kommentarer
Postat av: Jessica :)

Men gooooa du, vi är världens bästa team ihop! Inget kan stoppa oss, vi vill & vi KAN!:) <3

2013-01-24 @ 18:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0