lördagens pass

 
Gud vad jag behöver bli starkare i mina armar, vill ha snygga och deffade armar! Fan asså, får ta tag i en riktigt riktigt deff när jag är back from Thai. Jag vill se snygg ut, speciellt armarna inte en jävla massa fett som hänger där liksom. 
 
Ska vara ruggggggigt snygg när jag är i Turkiet har jag bestämt mig för. Ökade i biceps curls idag, i alla fall sista setet, 12,5 kg!!! FATTAR NI?! Kände mig stark då. Haha, hoppas ni har haft en bra dag och rört på er något i alla fall. Imorgon blir de prommis igen! Så skönt ska de bli, ätit den andra Beef och den var inte alls så god som den andra. Ska köpa peppar också för att se vilken av dem som är godast. Vi hörs sen mina fighters, ska lägga mig i sängen för jag ä skittrött! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0