måndagens benpass

Har nog aldrig haft ett sånt bra benpass som jag hade idag!! GUD, fan vilken jävla dålig inställning jag hade när jag gick in. Började med en hel jävla minut på bandet då jag sprang i bra tempo. Sedan var jag helt enkelt slut i kroppen. Gick bort för att köra insida lår. Där efter såg jag några jag kände och frågade om dem ville köra knäböj med mig (var livrädd över att jag skulle få göra det själv). DEM VAR PÅ så jag bara sing hallelujah. Haha, det var det bästa som kunde hända detta träningspass. För direkt efter avverkade vi hela 8 set squat och personligt rekord!! Den känslan går inte att mäta sig med. Såhär såg squats en ut
 
Squat
  • 50 kg 6 reps
  • 60 kg 6 reps
  • 60 kg 6 reps
  • 60 kg 6 reps
  • 60 kg 6 reps
  • 65 kg 3 reps
  • 70 kg 3 reps <------ PB!!!!!!!
  • 75 kg 1 reps <------ PB!!!!!!!
Sedan han jag också med att göra
 
  • Sumo squat 5 set
  • Insida lår 4 set
  • Benpress 5 set
  • Vadpress 5 set
  • Hamstrings, leg curl 4 set
Fatta kanppt själv att jag hann me dså mycket på en timma?! Snacka om tempo!!! Här är lite bilder.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0