morning!!!

Så sugen på att träna och det är precis vad jag ska göra!!! Inte tränat styrka på hur länge som helst!! Senast jag tränade var löpning och det var i onsdags innan magsjukan trängde sig på. Suttit och gjort små saker, ska snart gå på och göra nytt Indoor Walking pass på 50 minuter!! Så jäkla nice. Behöver man inte stressa sig igenom det direkt utan verkligen genomföra allt! Så idag ska jag träna och fixa lite hemma samt plugga. Kanske så att jag visar er mitt nya rum. Det är helt klart och jag är så jävla nöjd ska ni veta, så fint är det!! 
 
I veckan ska jag arbeta, leda min klass, träna med Stina, åka till Göteborg med Ebba (fredagsmys som vi brukar göra) där jag ska köpa små saker som bikini och allt sånt där. Samt ett par snabba träningshorts täntke jag också. NU ska jag väcka mammsen och få igång henne. JA, ni hörde rätt hon sover jag har redan hunnit äta frukost tagit ut alla lakan ur min säng samt fixat lite andra saker. VI hörs sen älsklingar.


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0