LITE MOBIL BLOGGANDE EN SÖNDAGSMORGON

God morgon goingar! Om jag har rätt så är det bara jag som är vaken nu. Haha vet inte hur det kommer sig att jag vaknar så himla tidigt. Kanske för att jag somna tidigt igår?? Det är nog så. Hahaha det kan nog varit det tråkigaste jag har skrivit om någonsin!!! I alla fall ska jag försöka övertala min pappa flytta ner mitt rum idag skulle vara super duper bäst. Är så trött på mitt rum här uppe ska ni veta! Uschaaaaaaaaaa, så trååååkigt är det så de inte är sant. Ne nu ska jag hoppa upp ur sängen och göra en bamsefrukost till mig och titta på en bra film som säkert går på tv. HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Hemligt

Ska du på dance step idag??

2011-01-23 @ 09:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0