LEVELS PART 1

Två bilder i samma ganger (?????) och ja, jag älskar Nike!!!!! Åh, så fina saker så ag blir kär. Idag jobbade jag extra för att Hanna kunde inte. Bara bra, kund jag ta igen någon timma sådär. Alla klagar på att jag inte bloggar så nu gör jag det. Inte för jag inte vill, bara för jag inte hinner direkt. Så nu börjar inte jag förrän 11.10. Det känns underbart, inte bara att det är denna uta några veckor framöver också! Åh, underbart.
Ville bara säga också att jag fick A och A- på mina samhällsinlämningar vilket kortsagt gjorde min dag!!! Blev så glad så jag aa, blev för glad. Nu babblar jag på och ska snart lägga mig i sängen med musik i öronen och lite engelskabok så har jag den klar. Nästa vecka har jag sjukt mycket så jag måste plugga i helgen. Planering är det som gäller. HEJDÅ.
Ps. Hoppas du blev glad nu Cicci.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0