WE FOUND LOVE

Jag är sjuk och Rihanna hjälper mig genom detta. Jag har varit sjuk sen jag kom hm från Turiket i somras. Tycker jag kan bli friskfrisk nu!! INTE VILL JAG VARA SJUK NU INFÖR RESAN!
Försöker hitta go musik inför mina pass. Vill ha ny musik som man kan köra till en låt. Det vore askul. Funderar på att köpa gymkort på Lidéns i stan för att jag vill bygga muskler och då ska pappa hjälpa mig. Haha, det ville i verkligen veta va??
Igår vart det barty med mina gosiga klasskompisar i Borås, kom hem från cicci idag. Det var skönt att komma hem. Tog massa kort på förfesten igår. Bilder kommer upp. Imorgon ska jag träna body pump tänkte jag sen kanske träffa elin. Vet dock om hon kunde eller ej. Får see. Sen ska jag plugga inför redovisningen med Temarbetet på tisdag. Åh, mycketmycket nu!! Vill ju kunna träna inte bara sitta hemma hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0