SUNSHINE







Hej jag heter Moa. Är numera blondhårig, igen. Om ni inte visste det?

Igår tränade jag hårt, det var jobbigt. Kondition i 30 min sen ett hårt biceps pass samt magpass. Dog liote igår kväll. Och igår avslutades kvällen framför tven med "hur många lingon finns det i världen?". Världens mysigaste/ledsamaste(?) film jag sett. Åh, haha dem är gooooa.

Idag sög dagen lite sisådär. Jobbigt. Hehe, alltid jobbigt att gå upp 05.45. Fast det får jag ta.

Imorgon är det Ettornas-dag vilket betyder att det nästan inte är några lektioner. Sedan ÄNTLIGEN på trosdag är det daxs för MACS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WIHO, min klass taggar sönder typ.

Det var de jag ville säga. Och när jag får dator kommer förmodligen bloggandet förändras. MORE SHIT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0