HALMSTAD CONVENT 2011

Dessa kort får sammanfatta en asbra dag helt enkelt. Fick så sjukt mycket inspration!! Jag och Jessica Claren som hon heter på en bild. Hon kan nog vara den bästa spinning instruktör ever!! Rådigga henne, när jag gått ut gymnasiet och ska flytta, då ska jag gå hennes kurs om spinning!
Dagen började med att jag gick på Annika Sjöös pass JIVE SENSATION. Vilken var skitkul, dock väldigt svettigt. Senare gick jag på Jessicas första spinngingklass KOWBUNGA, lunch och ännu en gång spinning med Jessica denna gången TRESHOLD. Efter det blev det YOGALATES och sist men inte alls ZUUUUMBA!! Svårt eftersom jag är van vid programet det hon Anna körde. Menmen, en mycket lyckad dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0