drömmar

Tänkte göra en lista på mina drömmar. Har ju en del drömmar, hehe. Tycker det är väldigt viktigt med att ha drömmar i livet. Man kommer ingenstans utan några. 
 
- Jag vill bli instruktör, inte bara inom ett område gärna fler olika grupptränngar. 
- Jag vill bli polis så jag vet inte vad jag ska ta vägen, helst jobba inom narkotika eller bli kriminalare.
- Jag vill flytta till Stockholm.
- Jag vill ta studenten och ha världens bästa dag någonsin.
- Jag vill tatuera mig.
- Jag vill ta körkort och skaffa mig en egen bil.
- Jag vill flytta till USA och jobba.
- Jag vill jobba som reseledare i mitt favorit land, Thailand. 
- Jag vill gifta mig, bara en gång och aldrig mer helst på en strand.
- Jag vill träffa James Lafferty när jag besöker Wellington.
- Jag vill köpa mig en Tuva-hund (en chokladbrun labrador) som kommer vara lika bra som Tuva. 
- Jag vill åka utomlands med mina bästa vänner. 
- Jag vill åka till Finland med min farmor innan hon blir alldeles för gamal. 
- Jag vill träffa Zlatan någon gång då jag är i Linde. 
- Jag vill bli vältränad och få synliga muskler. 
- Jag kanske vill färga mitt hår brunt igen?
 
Här är bara en del av mina drömmar just nu. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0