älskar anonyma människor som kommer och kommenterar

FRÅGA, eller anklagelser
Anonym
 
Du vet att för att bygga muskler måste man vila och inte träna varje dag. Dina muskler måste ha tid att bygga upp sig innan du tränar igen, annars går det bara neråt istället för uppåt! :)
 
SVAR
KUL, tack för svaret på frågan jag inte frågade dig!! TACK, för att du upplyste mig om just detta. Kul att du vet om exakt hur mitt träningsschema ser ut under veckodagarna och hur mycket vila jag kör mellan varje pass. Kul för dig!!! :)
 
GAAAH!! Detta gör mig OTROLIGT irriterad. Tror ni inte att jag vet vad jag håller på mig? Eller inte ni, utan den fega som skrev den anonym kommentaren. En snabb fråga till dig som kommenterade och skrev detta, hur har då Mikael Hollsten fått den kroppen på åtta år om han tränar två hårda pass VARJE dag året runt?!!? NÅGOT argumment till de?! Ne, precis. För tro fan inte att deras träning gått neråt? Eller har den de tycker du? 
 

 

Vet du hur många timmar de tar för att musklerna ska återhämta sig? Jo det tar UNGEFÄR 48 timmar för de ska återhämta sig. Jag lägger upp mitt träningschema så jag ska vänta MINST 48 timmar innnan jag går på nästa pass igen. Detta ska inte en person som inte verka känna mig kommentera ens? Tro fan att jag vet vad jag håller på med min träning. Jag tränar hårt 6 dagar i veckan, OCH jag älskar det. Det är precis så jag vill ha det. Vet ni vad de bästa är sen då? MAN VÄLJER SJÄLV, hur mycket man vill träna och när man gör det SPECIELLT vilken muskel också.Ska jag skriva upp mitt schema så du kanske får en tydligare bild på hur mina veckodagar ser ut? 

Måndagar

- Ben, rumpa, vader

Tisdagar

- Armar, biceps och triceps + Indoor Walking

Onsdag

- Aktiv vila, cardio och mage

Torsdag

- Axlar och rygg, + 30 min löpning

Fredag

- Ben, rumpa, vader + 30 min löpning

Lördag

- Armar, biceps och tricpes + morgon cardio

Söndag

- Axlar och bröst + morgon cardio

 

Ser du att jag inte tränar samma muskler dagen efter? Bra, precis. Jag låter de ta ungeför 48 timmar mellan!!

 

SÅ JA, förlåt. Ville bara upplysa den människan att jag vet vad jag håller på med. Jag slarvar inte med något, jag är jävligt säker på vad jag håller på med. Så mina andra älsklingar, FÖRLÅT att jag inte skrivit på ett tag men var mycket i skolan de sista nu. MEN nu är det äntligen över och mitt lov har börjat!!!! GAH, det blir en massa träning och jag ska bli STARK denna julen! TAGGAD till tusen!!! Massa pussar till er för ni läser!!!!!


Kommentarer
Postat av: mrs J.

you go girl ;)

2012-12-21 @ 15:49:14
Postat av: mrs J.

you go girl ;)

2012-12-21 @ 15:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0