dagens träning, fredag

Hello lovers!! I fredags var de äntligen ben som gällde OCH FY FAN vad jobbigt de va. Ibland är de hat kärlek till de dagarna då det är ben på schemat och ibland älskar man dem så!! Då var de hatkärlek till den eftersom jag började med en del nytt som jag inte kört innan. Körde Front Squat, och fy faaaan vad jobbigt det va men en jävligt skön känsla ska ni veta. Vet ni vad som hände dåigen?! JO, jag löpte i 30 min ännu en gång. Skönt, lågintensivt som igår. Blev varm i kroppen precis som jag ville, fettförbränningen var igång! Efter de körde jag 50 min styrka. Fem ben övningar med MINST 4 set och sen avslutade jag med den mest effektiva magövningen ever. Schemat kommer upp senare! Ser ni att benen börja växa lite? I alla fall på sidan, najs!! Börjar faktiskt mer och mer tycka om mina ben som jag ALDRIG gjort innan. Antingen har de vart stora bara under de åren jag spelade handboll. Eller bara fett då jag i våras började springa, lågintensivt och beslöt mig för att aldrig träna mina ben. De är ju snyggare med muskler på benen än fett? Haha, undra hur jag tänkte där. Gillar dem som sagt nu. Inte för stora med fett, utan lite smalare än innan med muskler!! Yey.

Kommer som sagt upp senare. Blogg.se vill inte ladda upp mina bilder?! Hatar den. Men ska fixa de. Fredagens och dagens träning kommer upp sen! OCH torsdagens!!!


Kommentarer
Postat av: jessica

SÅÅÅÅÅÅ jävla snygg är du! :)(blir ju tokig på dej moabus)

Svar: hehe du är snygg med gosen!! vi köttar ju lika mycket tillsammans :d puss på dig!!!
moa salo

2012-12-16 @ 20:16:48
URL: http://jessiicaberglunds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0