:(

 
Idag lämnar dessa två mig hemma i kylan. De ska vara borta i 2 veckor och vet inte hur jag ska klara mig utan min älskling Barkis. Tänk bara om vi också hade åkt samtidigt, hur kul vi hade haft det. Sedan lär jag inte vilja träffa Linnéa eller Ida eller Jocke när de kommer hem för de blir som pepparkakor. Men kommer nog inte kunna hålla de, pussa på henne när hon kommer hem. Kommer typ gråta idag, haha. De kommer ha de underbart dit dem ska i alla fall och jag kommer sakna dem som bängen. Barkis är min allra bästa kompis, sedan jag var nyfödd har jag känt henne. Tänk hur kul vi har haft under de åren vi känt varandra. ÅH, ska åka och pussa henne adjö snart!!!!!! Blä vill inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0