frågis

Fick denna frågan av en anonym. Skulle bara vara roligare om ni skriver era namn, hehe. 
SVAR PÅ FRÅGAN:
Jag tror jag själv inte riktigt vet hur stor jag vill bli. Jag vill inte bli grov, utan ha synliga muskler om man säger så. Och ja, jag vet att det ligger en del bakom de, bland annat deff som jag kommer börja på snart. Kanske redan imorgon då jag ska iväg en längre tid och visa min kropp = vill se bra ut. Alltså någon snygg kropp som mina förebilder här nere!!
 
Jag har en del förebilder dock när de kommer till förebilder har jag en man, Mikael Hollsten som ni kanske känner till om det är en nära till mig frågar. Och visst ja, han har en snygg kropp och det vill jag också ha någon dag men de är hans ord som han skriver på sin blogg som "fångar" mig eller rättare sagt hela Aldrig Vila gänget gör det. Det är hur dem tränar och hur jävla mycket energi dem lägger ner på sina korppar. Och jag tror inte heller att det är många som vet om det. De tror de tränar tryp 5-6 dagar i veckan. De tränar fan två pass om dagen VARJE jävla dag. Det får mig att bli pepp. Jag VILL också kunna leva de livet att jag tränar två gympass om dagen för att jag mår så SJUKT bra av det. När jag är på gymmet är jag lycklig. Visst ibland är det skitjobbigt att vara där, men jag hoppar fan inte över ett pass så lätt ska ni veta. Att hålla motivationen är svårt en långt tag men att ta fram dem där orden som jag fick av Sarah kommer hjälpa mig jävligt länge ska ni veta. Jag kommer leva på den energin att jag också vill bli som dem någon dag. Någon dag i mitt liv SKA jag jobba med hälsa, alltså heltid. Det gäller att jag har de orden de skriver varje dag på sin blogg som får mig att kämpa vidare. MEN visst jag har också förebilder hur jag vill se ut. Det är bland annat:
 
 
Helene Ahlson. Många tycker hon är alldeles för tränad men jag tycker hon är riktigt snygg här. Sådana fina armar har hon. Johanna och jag ligger på samma nivå vad vi tycker är snyggt. Detta är snyggt. Här är hon ju väldigt deffad också. 
 
 
Tycker även denna kvinna har snygg kropp, Cecila Benjaminsson (båda dessa är med i gladiatorerna, om ni känner igen dem de vill säga). Förebild då hon och Helene höll modevisningen för better bodies och verkade som så himla sköna människor.
 
 
OCH de bästa till sist inget mindre än dessa tre. Sicka människor och insprationskällor. 
 
OCH det bästa är nu att jag kommer få kritik eftersom att de är alldeles för stora dessa kvinnor. De har för mycket muskler, men de skiter jag i för jag tycker det är snyggt och det är väl själva huvusaken va? Haha. Han en fortsatt bra onsdag på er älsklingar. TACKAR OCKSÅ FÖR FRÅGAN SÅ MYCKET, MEN LÄMNAR GÄRNA ERT NAMN OCKSÅ. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0