FRÅGA FRÅN IDA

En fråga från Ida. Vilken serie tycker du är bra förutom O.C, Gossip Girl, Grey's Anatomy, Lost och OTH?
Svar
Alltid kul med frågor. Hehe, jag är inget big fan av O.C faktiskt, kanske bara dem första avsnitten. Jag vet inte vad jag ska tycka om Lost heller för jag aldrig sett ett enda avsnitt. Kan ju lika väl rabbla upp alla serier jag ser på eftersom det är en hel del. Haha, seriegalen tjej!! Men sen ska jag vara ärlig också. När jag ser serier så sitter jag inte bara och kollar på tvn jag kan gå och göra andra saker också, plugga städa. Jag gör en hel del under tiden. Haha, sen har jag såklart inte sett alla säsonger av alla serier (förutom OTH och Prison brea samt Gossip Girl).
1. One Tree Hill
2. Grey's Anatomy
3. Gossip Girl
4. Desperate Housewives
5. Bones
6. Prison Break

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0