10 juli

Har tränat idag igen, samma pass som igår. Cardio lite lätt men ändå med högt tempo, 15 min cross i högt tempo, 15 min på löpbandet varv fem min löpning sen 15 min cykling. Så skönt. Sedan mage som avslut. Så otroligt skönt. Idag kände jag att för att utmana mig själv. Så efter jag kört mage började jag cykla, ni vet när man tränar magen genom att ha fötterna i luften och motsatta armbågen nuddar de andra knät! Skulle se hur länge jag klara göra det. Klarade 2.02 minuter. Ska försöka se om jag förbättras varje vecka och se hur läge jag orkar. Om jag blir sämre eller bättre. Upp till bevis nu. På bussen hem och tänkte prova på de nya sushi stället innan jag åker till Stockholm imorgon! Tänkte köpa en fet keps uppe om jag hittar någon de vill säga. Otroligt glad över att blogg.se appen äntligen fungerar efter en jävla bra tag. Nu ska de bloggas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0