emelie trossö ledin

 
Detta är precis vad jag vill komma till. Hennes kropp är grymt snygg och då menar jag verkligen det. Det är ju heller ingen kropp man bara får sådär. Utan hon har ju tagit sig dit med hjälp av träningen och hennes pojkvän är ingen mindre än Mikael Hollsten. Fan asså. Hennes kropp ska jag ha en vacker dag när jag är 22 år precis som hon ska jag ha den kroppen. Ska vara stark och verkligen trivas i den. Men man måste börja någonstans och hur jag ser ut idag är historia. Mitt mål är att se ut som henne på min 22 års dag. Fan alltså.
 
Det är en viktig del inom tärningen. Att ha ett mål är nr 1 efter planera, de ligger delad etta. För när du bara går till gymmet och tränar. Sedan blir du arg för du inte ser något resultat. Ha ett mål istället så underlättar det samt att du ser dina resultat mycket mer och ser framgången (förhoppningsvis). Så om ni inte redan har det, fixa de nu.
 
Hon heter Emelie Trossö Ledin och på instagram heter hon emelietrossoledin. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0