everytime spegelen

 
Vill vara såhär glad när jag egentligen ser ut såhär.
 
 
Hat ångest över allt skolarbete som jag egentligen skulle gjort nu på lovet. Inte funnit den koncentrationen jag behövde. Men nu sitter jag med min extremt stora inlämning. Har två punkter kvar som skall göras idag. Sedan ska jag på BodyPump med pappsen, efter det ska de köttas bröst och axlar. 
 
Inte alls nöjd med någonting denna veckan. Känner mig tjock och allt dåligt. Vet inte riktigt vad det är med mig. Känner att jag behöver komma tillbaka i skolan, då kommer träningen som den brukar göra. Jag vet exakt vad jag ska göra och vad jag inte ska göra. Det blir så rörigt med lov för jag tror att jag har en massa tid när jag inte har det. Gör en annan massa skit istället för det. OCH imorgon får ajg äntligen träffa min tjejer, många har lämnat landet men har kommit åter, ska bli skönt att få träffa dem. Nej, nu måste jag plugga efter det ska jag fixa här hemma så de ser bra ut även göra middagen ikväll. Hörs sen! Imorgon så är det ny start på riktigt med nya frisyren. Har i alla fall inte tryckt i några kakor och en massa sötdricka denna veckan. Väldigt stolt över mig själv, dock har jag inte druckit sötdricka sen juli men ändå. Vi hörs sen. Här har ni en bra låt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0