run like never before

Här vill jag vara nu, verkligen ha den känslan att träna är de bästa som finns. Och, ja det är de fortfarande men det är så mycket nu att jag ibland måste välja bort det som igår. Det var fan ett jobbigt beslut.

Åh jag vill att sommaren eller i alla fall våren kan komma så jag kan få gå ut och springa med Lisa. Kanske ska ta och göra de snart? Bilden är tagen då jag funnit glädjen av att springa. Sådan underbar känsla speciellt med världens bästa hund Lisa.

Nu laddar jag upp inför dagens andra pass snart vilket är Indoor, efter de tänkte jag att jag ska köra lite rodd-intervaller så hjärtat får arbeta lite extra. Idag körde jag ben. Sen i lördags har jag vart skitnoga med träningen hur lång vila det är mellan varje set och övning. Du kan vara på gymmet hur länge som helst men det är sekunderna mellan varje set samt övning som är de viktiga. MAX 1 minuts vila mellan set och övning. Fan vad det känns eller? Svettet slutar aldrig komma heller. Undebar känsla. Så mitt benpass med en magövning tog hela 1h. Känns riktigt bra, för under hela passets gång hade jag mjölksyra, precis som de ska vara. Sedan när jag kör mitt benpass rör det sig om 8 övningar och NÄSTAN 4 set och 6-8 rep så ni alla fattar att det gäller att ligga i? Hårt och jobbigt. Nu hoppas jag att ni orkade läsa allt. HAHA, lite gladare Moa idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0