03-10-12 21.05

Blev ingen träning nu på kvällen då jag har väldigt mycket i skolan för tillfället. Är väldigt arg/besviken på hur mina lärare lägger upp vissa saker. Allt ska komma samma vecka som alla andra ämnen. Jag blir arg för att jag vill kunna prestera så bra som möjligt. Jag vill ha bra betyg i de ämnerna jag läser och de jag har svåt för nöjer jag mig med ett E. Satsar hellre på de andra ämnerna jag tycker är roliga. 
 
Ångesten kryper sakta fram sen jag underpresterade på mitt matteprov i tisdags. Aldrig kännt mig så osäker som jag var då. Vad hände? Jag som trodde jag kunde matten hyfsat i alla fall. Nu i framtiden är det mer tid på matten. Jag vill lyckas för att jag vet att jag kan bara jag vill. 
 
Nu ska jag sätta mig min privatjuridik som jag har prov på fredag! Det är förbaskat kul men väldigt svårt i vissa tillfällen. Jag vill lyckas på detta provet så jag inte behöver gå med mer ångest i helgen. Nu kör vi skola!! 
 
Ps. åker min gudmor till USA på fredag och jag vill abra gråta i floder. Jag vill också åka med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0