morgon 04-10-12 07.28

Då var dagens kondition klart. Skulle vilja säga att det känns bra men de gör det inte. Så otroligt seg i kroppen och jag vet att man inte får skylla på det men nu gör jag det i alla fall.

Jag är inte van att stressa såhär mycket på grund av skolan. De ska inte behöva vara så att man sitter uppe till 12 på nätterna för att man ska förstå sig på en sak, då läraren inte kunnat lära ut.

Jag har fått acne får de när jag är stressad, vilket inte är alls kul. Kroppen hänger inte med i de tempot jag vill. Jag vill att allt ska ske på allt och samma gång hela tiden, men det går inte alltid.

Men idag tillåter jag mig själv att det var okej imorse (jag svettades som aldrig för så de borde också räcka). Det lär aldrig hända igen, ska lära mig att planera MYCKET bättre än vad jag gjort hittills. För jag vill kunna lyckas både i skolan och med träningen. De är dem två sakerna jag vill satsa på.

Nu ska jag ladda upp med en grötfrukost, bland de bästa jag vet nu förtiden. Sedan ska jag plugga lite privatjuridik. Hörs sen om jag ens kommer ha kvar något liv idag/ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0